Yaşam

Erkekleri ve Alışverişten Beklentilerini Anlayan Avva’nın Yeni Sezon Filmleri Yayınlandı

Yeni dönemde erkek reyonunda gerçek temsilci olmayı benimseyerek, sadece ürünlerini değil tüm deneyimini erkekler için yeniden inşa ederek “Erkeği anlayan marka” sözünü üstlenen AVVA, Murat’la çalışmalarına devam ediyor. Boz, ticari sinemaların marka yüzü olarak karşımıza çıkıyor. Klasik medyadan dijital medyaya kadar geniş bir mecrada hazırlanan kampanya, erkekler için alışverişin zorluklarına ve AVVA’nın getirdiği çözümlere odaklanıyor.

Birbirinden şık çalışmaların da ön plana çıktığı kampanyanın merkezinde “HIZLI, KOLAY, ŞIK” mottosu yer alıyor.

AVVA Sonbahar-Kış 2023/2024 döneminde doğaya geri dönüyor ve koleksiyonun temasını oluştururken sadelik ön plana çıkıyor. Günlük rutinden kaçmak ve dünyayla yeniden bağlantı kurmak için ruhumuzu dışarı çıkarır. Kampçılıktan, mikro tatillerden ve pastoral dünyadan ilham alan bu koleksiyonda, görüntü, kamuflaj ve parlak ve zıt renklerin birleşimi doğanın canlılığını yansıtıyor. Bir erkeğin ihtiyaç duyabileceği sade ama fonksiyonel kesimler ve şık kombin teklifleriyle sezonu geçireceğimiz bir kış bizi bekliyor.

ÇÖZÜM / TBWA Grup imzalı kampanyanın yapımcılığını ticari sinemalarda FilmHakika üstleniyor, yönetmenliğini ise Çağlar Mallı yapıyor. Kampanyanın fotoğraf çekimleri 212 Fotoğrafçılık İstanbul’un yapımcılığını üstlendiği Emre Doğru’ya ait.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu